Spring, Joel.
Economization of education : human capital, global corporations, skills-based schooling. — New York (NY) ; London : Routledge. Taylor & Francis Group, [2015]. — XII, 156 p.
Шифр зберігання Б5990
У своєму фундаментальному аналізі тенденцій і визначальних сил, що формують сучасну глобальну освітню політику, автор книги зосереджується на тому, як економізація основною ціллю навчальних закладів робить економічне зростання та підвищення продуктивності; шляхами досягнення цих цілей є: оцінювання освіти витратами на неї та рівнем отримання економічні вигоди, організацією стилю сімейного життя для формування ефективних працівників та високоосвічених студентів, впровадження підприємницької освіти в навчальні програми з дошкільного закладу та через вищу освіту, ширше залучення економістів до аналізу політики у галузі освіти. Значна увага приділяється діяльності таких організацій і установ, як Організація економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), Світовий банк, Всесвітній економічний форум та міжнародним корпораціям, які, як прибічники економізації, хочуть, щоб навчальні заклади зосереджували свою увагу на формуванні у студентів навичок, необхідних їм на глобальному ринку праці.
Англійською мовою