
![]() Середа, 24 грудня 2025
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Навігаційне менюПро бібліотеку
Каталоги
Послуги
Навігаційне менюГромадська приймальня
Публічні закупівлі
Графік роботиЧетверта п'ятниця
кожного місяця –
санітарний день
(бібліотека не обслуговує користувачів). | Обґрунтування
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально- технічного та господарського забезпечення __________ Костомаха В.М.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1. Найменування предмета закупівлі. Послуги з розподілу електричної енергії Код предмета закупівлі. ДК 021:2015: 65310000-9 «Розподіл електричної енергії»
2. Технічні вимоги до предмету закупівлі. Таблиця №1.
Клас напруги – 2й. Категорія споживача – Б. Лічильники без АСКОЕ. Вартість послуг - 246345,43 грн. (з ПДВ)
3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якість розподілу електричної енергії згідно ДСТУ ЕN50160:2014
4. Обгрунтування розміру бюджетного призначення. 246345,43 (основний фонд) + 00,00грн (спец. фонд) = 246345,43грн (з ПДВ).
5. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. N*T = B N –розподіл електричної енергії (активної) кВт T – тариф на розподіл грн/кВт . В – вартість предмета закупівлі 267766,7767* 0,922грн/кВт = 246345,43 грн (з ПДВ)
6. Термін надання послуг Термін надання послуг – з 01.01.2025р. по 31.12.2025р.
8. Найменування предмету закупівлі. Послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії
9. Код предмета закупівлі 65310000-9 Розподіл електричної енергії.
10. Технічні вимоги до предмета закупівлі. Таблиця №2.
Клас напруги – 2й. Категорія споживача – Б. Лічильники без АСКОЕ. Вартість послуг - 50600,00грн (з ПДВ)
11. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якість розподілу електричної енергії згідно ДСТУ ЕN50160:
12. Обгрунтування розміру бюджетного призначення. 50600,00 (основний фонд) + 00,00грн (спец. фонд) = 50600,00грн (з ПДВ).
13. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. N*T = B N – послуга з перетікань ел.енергії T – тариф на послугу з перетікань ел. енергії . В – вартість предмета закупівлі В1+В2 В1 – (дог.№3006) В2- (дог. №8008) 21002,4935кварг*0,53327грн/кварг+333883,769кварг*0,53327грн/кварг= 50600,00грн (з ПДВ)
14. Термін надання послуг Термін надання послуг – з 01.01.2025р. по 31.12.2025р.
Головний інженер: Сергій УНГУРЯН
Погоджено:
Заступник генерального директора Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Начальник відділу договірної Валентина ВОЛОБУЄВА роботи та організації платних послуг
07.02.2025
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально- технічного та господарського забезпечення __________ Костомаха В.М.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1. Найменування предмета закупівлі. Теплова енергія 1. Код предмета закупівлі. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09320000-8 «пара, гаряча вода та пов´язана продукція» 2. Технічні вимоги до предмету закупівлі. Таблиця №1.
Облік споживання теплової енергії здійснюється лічильниками теплової енергії типу «Асвега СА-94/2М» - 2шт (власність бібліотеки). Вартість товару - 1809410,00 грн (з ПДВ)
3. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якість теплової енергії регламентується нормами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.09.2017р. №2189, та температурним графіком роботи теплових мереж КП «Київтеплоенерго» на 2024-2025рр.
4. Обгрунтування розміру бюджетного призначення. 1809410,00 грн.(основний фонд).
5. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. N*T = B N –кількість теплової енергії (гКал) T – тариф грн/гКал (3752,99грн/гкал) В – вартість предмета закупівлі 482,1249 гКал * 3752,99 грн/гКал = 1809410,00 грн. (з ПДВ)
6. Термін поставок товару Термін поставок товару – з 01.01.2025р. по 31.12.2025р.
Головний інженер: Сергій УНГУРЯН
Погоджено:
Заступник генерального директора Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Уповноважена особа Начальник відділу договірної Валентина ВОЛОБУЄВА роботи та організації платних послуг
13.02.2025
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально- технічного та господарського забезпечення __________ Костомаха В.М.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1. Найменування предмета закупівлі. Теплова енергія 2. Код предмета закупівлі. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09320000-8 «пара, гаряча вода та пов´язана продукція» 3. Технічні вимоги до предмету закупівлі. Таблиця №1.
Облік споживання теплової енергії здійснюється лічильниками теплової енергії типу «Асвега СА-94/2М» - 2шт (власність бібліотеки). Вартість товару - 1085646,00 грн. (з ПДВ)
4. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якість теплової енергії регламентується нормами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.09.2017р. №2189, та температурним графіком роботи теплових мереж КП «Київтеплоенерго» на 2024-2025рр.
5. Обгрунтування розміру бюджетного призначення. 1085646,00 грн. (основний фонд). Джерело фінансування – державний бюджет України.
6. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. N*T = B N –кількість теплової енергії (гКал) T – тариф грн/гКал (3752,99грн/гкал) В – вартість предмета закупівлі 289,274951гКал * 3752,99 грн/гКал = 1085646,00 грн (з ПДВ)
7. Термін поставок товару Термін поставок товару – з 01.01.2025р. по 31.12.2025р.
Головний інженер: Сергій УНГУРЯН
Погоджено:
Заступник генерального директора Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Уповноважена особа Начальник відділу договірної Валентина ВОЛОБУЄВА роботи та організації платних послуг
13.02.2025
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально- технічного та господарського забезпечення __________ Костомаха В.М.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1. Найменування предмета закупівлі. Постачання теплової енергії
2. Код предмета закупівлі. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09320000-8 «пара, гаряча вода та пов´язана продукція»
3. Технічні вимоги до предмету закупівлі. Таблиця №1.
Облік споживання теплової енергії здійснюється будинковим лічильником теплової енергії. Вартість послуг - 254614,20 грн. (з ПДВ) Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якість теплової енергії регламентується нормами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.09.2017р. №2189, та температурним графіком роботи теплових мереж КП «Київтеплоенерго» на 2025р.
2. Обгрунтування розміру бюджетного призначення. Б=В Б – витрати бюджету В –68,081940*3739,82грн/гкал. = 254614,20 грн. - очікувана вартість предмета закупівлі (теплової енергії). Джерело фінансування – державний бюджет України.
3. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. N*T = B N –кількість теплової енергії (гКал) T – тариф грн/гКал В – вартість предмета закупівлі В= 68,081940*3739,82 = 254614,20 грн. (з ПДВ)
4. Термін надання послуг Термін надання послуг – з 01.01.2025р. по 31.12.2025р.
Головний інженер: Сергій УНГУРЯН
Погоджено:
Заступник генерального директора Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Начальник відділу договірної роботи та організації платних послуг Валентина ВОЛОБУЄВА
13.02.2025
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально- технічного та господарського забезпечення __________ Костомаха В.М.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1. Найменування предмета закупівлі. Постачання гарячої води
2. Код предмета закупівлі. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09320000-8 «пара, гаряча вода та пов´язана продукція»
3. Технічні вимоги до предмету закупівлі. Таблиця №1.
Облік споживання гарячої води здійснюється будинковим лічильником. Юридична адреса Замовника – 01001 м. Київ вул. Грушевського, 1 Вартість послуг - 0,00 грн (з ПДВ)
4. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якість гарячої води регламентується нормами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.09.2017р. №2189.
5. Обгрунтування розміру бюджетного призначення. Б=В+А Б – витрати бюджету В = 0,00грн (витрати на постачання гарячої води) А = 283,80грн (абонентське обслуговування) 0,00+283,80грн = 283,80грн Джерело фінансування – державний бюджет України.
6. Термін надання послуг Термін надання послуг – з 01.01.2025р. по 31.12.2025р.
Головний інженер: Сергій УНГУРЯН
Погоджено:
Заступник генерального директора Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Начальник відділу договірної роботи та організації платних послуг Валентина ВОЛОБУЄВА
13.02.2025
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально-технічного та господарського забезпечення Костомаха В.М.
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Монтаж автоматичної системи газового пожежогасіння пожежної сигналізації в приміщенні бібліотеки
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 - 45310000-3. «Електромонтажні роботи»
Технічні вимоги
4.1. Підведення мережі 220V, 50Hz до блоку живлення ПУІЗ «Тірас» в приміщенні серверної . 4.2. Електропостачання електроприймачів системи протипожежного захисту І категорії згідно з ПУЕ для забезпечення від двох незалежних джерел живлення, перерва їх електрозабезпечення допускається лише на час автоматичного вводу резервного живлення. 4.3. Згідно ДБН В.2.5-67:2013 передбачити забезпечення видалення газу після закінчення роботи установки автоматичної системи газового пожежогасіння (виконується газом HFC227ea) з ніжної зони приміщення серверної. 4.4. Модуль пожежогасіння «ІМПУЛЬС-20» в кількості 2-х од. 4.5. Автоматичний пуск пожежогасіння повинен відбуватися при спрацюванні димового та теплового сповіщувачів. 4.6. Занулення усіх металевих не струмопровідних частин обладнання згідно ПУЕ і НПАОП 40.1-1.32-01. 4.7. Електромонтажні та будівельні роботи повинні виконуватись відповідно до вимог ДБН А.3.2-2-2009 і ДБН А3.1-5-2009. 5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення згідно кошторису на 2025 рік , враховуючи очікувану вартість закупівлі, складає 171982,80 грн. з урахуванням ПДВ. 6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. На підставі пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації яка міститься у відкритих джерелах методом порівняння ринкових цін проведених відповідно до наказу Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікувана вартість предмета даної закупівлі на 2025 рік встановлено у розмірі 171 982.80 гр. з урахуванням ПДВ. 7. Додаткова інформація. Вимога до предмету закупівлі: Повна сумісність з встановленої фахівцями ТОВ «САЛД СЕРВІС» (Адреса: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 33Б, Тел./факс (044) 5-370-370; ел. пошта: office@sald.kiev.ua) в будівлі (в якої обладнано серверну) системою протипожежного захисту (система пожежної сигналізації та система пожежогасіння, які є складовою частиною загальної з підприємством Fairmont Grand Hotel) та у суворій відповідності до «Проекту автоматичної системи газового пожежогасіння (в приміщенні серверної в Національної бібліотеки України ім. Ярослава Мудрого)» розробленому підприємством ТОВ «САЛД СЕРВІС» від 20.11.2024 року №170/07/24П-СПЗ.АПГ.
Начальник відділу цивільного захисту та охорони праці Сергій ОЛІФЕР
Дата: 10.03.2025 р.
Погоджено:
Заступник генерального директора з матеріально-технічного та господарського забезпечення Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Начальник відділу договірної роботи та організації платних послуг Валентина ВОЛОБУЄВА
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально- технічного та господарського забезпечення __________ Костомаха В.М.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Електрична енергія.
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія.
Таблиця №1.
Клас напруги – 2й. Категорія споживача – Б. Лічильники без АСКОЕ. Юридична адреса Замовника – 01001 м. Київ вул. Грушевського, 1 Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. Код ЄДРПО – 02226139. Вартість товару 1368774,26 грн (з ПДВ)
4. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якість електричної енергії згідно ДСТУ ЕN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
5.Обгрунтування розміру бюджетного призначення. 1361174,26 грн (основний фонд) 7600,00 грн (спец.фонд) Всього: 1368774,26 грн (з ПДВ) грн. 6.Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. ОВ= Цф× Wплан Цф = (Цф прогн.рдн + Тпер + V)*1.2. ОВ – очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн); Wплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта замовника (кВт·год); Цф прогн.рдн – прогнозована ціна за 1 кВт·год електричної енергії, яка визначається як середньозважена ціна на ринку “на добу наперед” за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн); Тпер – діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт·год без ПДВ (грн/кВт·год); V – орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт·год електричної енергії без ПДВ, що розраховується за формулою: V = Цфпрогн.рдн × Х (грн); Х – відсоток можливого коливання ціни електричної енергії в період проведення процедури закупівлі з урахуванням динаміки ринку та коливання цін, який може бути встановленим у межах 10 % (зазначений відсоток може бути збільшено або зменшено замовником залежно від планового обсягу споживання). Цф = (Цф прогн.рдн +Тпер+ V)×1.2, Цф прогн.рдн = 4.61122 грн/кВт.год (без ПДВ). Тпер = 0,68623 грн/кВт.год (без ПДВ). V= 4,61122*10%= 0.461122 грн. Цф = (4,61122 +0,68623+0,461122) *1,2 = 6,91 грн. ОВ= Цф× Wплан ОВ= 6,91*198086 кВт ОВ = 1368774,26 грн 7.Термін поставок товару Термін поставок товару – з 01.06.2025р. по 31.12.2025р.
Провідний інженер Вадим МИКОЛЕНКО
Погоджено:
Заступник генерального директора Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Начальник договірного відділу та організації платних послуг, уповноважена особа Валентина ВОЛОБУЄВА
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально-технічного та господарського забезпечення
___________ Костомаха В.М.
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Монтаж автоматичної системи газового пожежогасіння пожежної сигналізації в приміщенні бібліотеки
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 - 45310000-3. «Електромонтажні роботи»
Технічні вимоги
4.1. Підведення мережі 220V, 50Hz до блоку живлення ПУІЗ «Тірас» в приміщенні серверної . 4.2. Електропостачання електроприймачів системи протипожежного захисту І категорії згідно з ПУЕ для забезпечення від двох незалежних джерел живлення, перерва їх електрозабезпечення допускається лише на час автоматичного вводу резервного живлення. 4.3. Згідно ДБН В.2.5-67:2013 передбачити забезпечення видалення газу після закінчення роботи установки автоматичної системи газового пожежогасіння (виконується газом HFC227ea) з ніжної зони приміщення серверної. 4.4. Модуль пожежогасіння «ІМПУЛЬС-20» в кількості 2-х од. 4.5. Автоматичний пуск пожежогасіння повинен відбуватися при спрацюванні димового та теплового сповіщувачів. 4.6. Занулення усіх металевих не струмопровідних частин обладнання згідно ПУЕ і НПАОП 40.1-1.32-01. 4.7. Електромонтажні та будівельні роботи повинні виконуватись відповідно до вимог ДБН А.3.2-2-2009 і ДБН А3.1-5-2009. 5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення згідно кошторису на 2025 рік , враховуючи очікувану вартість закупівлі, складає 171982,80 грн. з урахуванням ПДВ. 6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. На підставі пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації яка міститься у відкритих джерелах методом порівняння ринкових цін проведених відповідно до наказу Мінекономіки України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікувана вартість предмета даної закупівлі на 2025 рік встановлено у розмірі 171 982.80 гр. з урахуванням ПДВ. 7. Додаткова інформація. Вимога до предмету закупівлі: Монтаж автоматичної системи газового пожежогасіння пожежної сигналізації в приміщенні бібліотеки виконується у відповідності до Робочої документації «Автоматична система газового пожежогасіння» 170/07/24П-СПЗ.АПГ.
Начальник відділу цивільного захисту та охорони праці Сергій ОЛІФЕР
Дата: 20.05.2025 р.
Погоджено:
Заступник генерального директора з матеріально-технічного та господарського забезпечення Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Начальник відділу договірної роботи та організації платних послуг, уповноважена особа Валентина ВОЛОБУЄВА
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально-технічного та господарського забезпечення _____________ Костомаха В.М.
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комп’ютерне обладнання
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
4.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Враховуючи потреби Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого у комп’ютерній техніці для облаштування робочих місць працівників бібліотеки необхідне забезпечення їх комп’ютерною, копіювальною технікою. Більшість одиниць комп’ютерної техніки, а саме: персональні комп’ютери та оргтехніка (надалі – техніка), що працює у структурних підрозділах Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого, застаріла та вичерпала свій термін використання. Зазначена техніка внаслідок тривалого використання дуже часто виходить з ладу та потребує постійної профілактики і заміні складових частин, ціна на яких порівняно висока, та їх випуск припинено через моральне старіння. Виходячи з вищезазначеного, для забезпечення потреб Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого та враховуючи мінімальні і рекомендовані вимоги до комп’ютерної техніки потрібно закупити комп’ютерну техніку. 5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення згідно змін до кошторису на 2025 рік , враховуючи очікувану вартість закупівлі, складає 169488 грн.00 коп. з ПДВ. 6.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.* Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну Товару, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі каталогів з переліком Товарів на сайтах виробників,на основі закупівельних цін попередніх закупівель (моніторингу цін на ринку) відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Завідувач відділу нових інформаційних технологій Олег ЗУБАР
Дата
Погоджено:
Заступник генерального директора з питань використання нових інформаційних технологій Сергій ДОЦЕНКО
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Начальник відділу договірної роботи та організації платних послуг Валентина ВОЛОБУЄВА
ЗАТВЕРДЖУЮ заступник генерального директора з матеріально- технічного та господарського забезпечення __________ Костомаха В.М.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
1. Найменування предмету закупівлі. Послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії
2. Код предмета закупівлі 65310000-9 Розподіл електричної енергії.
3. Технічні вимоги до предмета закупівлі. Таблиця №1.
Клас напруги – 2й. Категорія споживача – Б. Лічильники без АСКОЕ. Вартість товару - 16000,00грн (з ПДВ)
4. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Якість послуги із перетікань реактивної електричної енергії згідно ДСТУ ЕN50160:
5. Обгрунтування розміру бюджетного призначення. 16000,00 (основний фонд) + 00,00грн (спец. фонд) = 16000,00грн (з ПДВ).
6. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. N*T = B N – послуга з перетікань ел.енергії T – тариф на послугу з перетікань ел. енергії В – вартість предмета закупівлі
58351,5682кварг*0,2742грн/кварг = 16000,00грн (з ПДВ)
7. Термін поставок товару Термін поставок товару – з 01.06.2025р. по 31.12.2025р.
Головний інженер: Сергій УНГУРЯН
Погоджено:
Заступник генерального директора Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Уповноважена особа, начальник відділу договірної Валентина ВОЛОБУЄВА роботи та організації платних послуг
Заступник генерального директора з матеріально- технічного та господарського забезпечення __________ Костомаха В.М.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Електрична енергія. Замовник - Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого 01001 м. Київ, вул. Грушевського,1.
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія.
Таблиця №1.
Клас напруги – 2й. Категорія споживача – Б. Лічильники без АСКОЕ. Юридична адреса Замовника – 01001 м. Київ вул. Грушевського, 1 Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. Код ЄДРПО – 02226139.
Вартість товару 2175978.24 грн. (з ПДВ) Закупівля товару без поділу на лоти.
Якість електричної енергії згідно ДСТУ ЕN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
2 161 178,24 грн (основний фонд) 14800,00 грн (спец.фонд) Всього: 2 175978,24 грн.
Ц= (ціна на РДР +Тпер. +Впост.) *1,2 Ц-ціна за 1кВт.год Ціна на РДР (середньозважена ціна за попередній місяць(листопад) = 6.83049 грн/кВт.год (без ПДВ). Тпер. (тариф на передачу електроенергії) = 0,68623 грн/кВт.год (без ПДВ). Впосл. (маржа постачальника) = 6.83049 *10% грн/кВт.год (без ПДВ).=0, 683049 грн/кВт.год Ц= (6.83049 +0,68623 +0, 683049)*1,2 = 8,199769*1.2 грн/кВт.год Ц= 9.84 грн/кВт.год (з ПДВ) ціна за 1кВт.год Ц = V*Ц = 221136*9.84 грн/кВт.год (з ПДВ)= 2175978.24 грн. V – обсяг закупівлі
7.Термін поставок товару Термін поставок товару – з 01.01.2026р. по 31.12.2026р.
Головний інженер: Сергій УНГУРЯН
Погоджено:
Заступник генерального директора Володимир КОСТОМАХА
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Начальник договірного відділу та організації платних послуг, уповноважена особа Валентина ВОЛОБУЄВА
ЗАТВЕРДЖУЮ Заступник генерального директора з матеріально-технічного та господарського забезпечення _________Володимир КОСТОМАХА
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Охоронні послуги: Лот 1- Послуги з охорони об’єктів; Лот 2 - Послуги моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації 2. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі відповідно до річного плану закупівель НБУ ім. Ярослава Мудрого. 79710000-4 «Охоронні послуги» 3.Технічні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження. Лот 1- Послуги з охорони об’єктів
Лот 2 - Послуги моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації Виконавець зобов’язується надати у 2026 році Замовнику послуги з охорони майна шляхом спостереження за ТС (тривожною сигналізацією) та обслуговування сигналізації на об’єкті Замовника, забезпечити негайне прибуття НО (наряду охорони) на об’єкт у разі спрацювання сигналізації та здійснення НО відповідних дій, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, а в разі необхідності – припинення правопорушення або злочину на об’єкті. В обов’язки охорони за допомогою ПЦО (пульта централізованої охорони) входить охорона приміщення Національної бібліотеки України ім. Ярослава Мудрого за адресами:
Приміщення має наступну апаратуру: прилад приймально - контрольний (ППК) ППК «Оріон 16Т.І», магніто-контактні сповіщувачі СМК–32 шт., сповіщувач об’єму СРПЖ–13 шт. Об’єкт здається під охорону: вихідні (сб.- нед.) - цілодобово; робочі дні - з 17:30-9:00; Кількість годин спостереження – 6541,5 годин.
Приміщення має наступну апаратуру: прилад приймально - контрольний (ППК) ППК «Оріон noval», магніто - контактні сповіщувачі СМК–8 шт., сповіщувач об’єму СРПЖ– 1 шт. Об’єкт здається під охорону: вихідні (нед.) - цілодобово; робочі дні - з 17:30-9:00; Кількість годин спостереження – 6099,5 годин. Загальна кількість годин спостереження – 12641 годин. Термін надання послуг: січень-грудень 2026 р.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі . Лот 1- Послуги з охорони об’єктів Відповідно до закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» Національна бібліотека України є провідним культурним, освітнім, науково-інформаційним державним закладом, що здійснює функції науково-дослідного, методичного та координаційного центру з питань бібліотекознавства, бібліографознавства, документознавства, бере участь у розробленні державної політики в галузі бібліотечної справи та її реалізації. Бібліотечний фонд Національної бібліотеки України є національним культурним надбанням Українського народу, невід'ємною складовою частиною культурної спадщини та перебуває під охороною держави. Для документів, що внесені або підлягають внесенню до Державного реєстру національного культурного надбання України, та документів, що є унікальними документами Національного архівного фонду України і зберігаються в бібліотеках, встановлюється особливий режим охорони, зберігання та використання. Доступ до документів та надання бібліотечних послуг користувачам бібліотек здійснюються з додержанням вимог щодо забезпечення охорони державної таємниці, забезпечення зберігання фондів бібліотек, а також відповідно до статутів (положень) бібліотек, правил користування бібліотеками. Будівлі Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого, в яких надаються послуги з охорони об’єктів, розміщені за адресами: - вул. М.Грушевського, 1 (будинок має центральний та службовий вхід/вихід, облаштовані два цілодобові пости охорони); - вул. Боричів узвіз, 13 (будинок має центральний вхід/вихід, облаштовано один цілодобовий пост охорони); - вул. Набережно-Хрещатицька, 1 (будинок має центральний вхід/вихід, облаштовано один цілодобовий пост охорони). Відповідно до Правил користування Національною бібліотекою України імені Ярослава Мудрого затверджених наказом Бібліотеки від 25.09.2018 № 39 на постах охорони за адресами: вул. М.Грушевського, 1 та вул. Набережно-Хрещатицька, 1, на вході до зони обслуговування черговий охорони повинен перевірити у користувача наявність читацького квитка та контрольного листка, а на виході із зони обслуговування після закінчення роботи у Бібліотеці користувач обов’язково має показати черговому охорони читацький квиток та надати контрольний листок з відмітками про повернення документів з фондів Бібліотеки, які видавалися у тимчасове користування. Відповідно до наказу Бібліотеки від 10.10.2014 № 29-аг, яким встановлено порядок здавання (приймання) під охорону службових приміщень, на постах охорони (крім посту охорони на службовому вході/виході) черговий охорони приймає та видає ключі від службових приміщень Бібліотеки. На час взяття під охорону приміщень Бібліотеки черговий охорони відповідає за збереження ключів від приміщення, за цілісність дверей приміщень, а також за цілісність їх замків. Також, зазначеним наказом визначено порядок дій чергового охорони при спрацюванні охоронної сигналізації. З метою забезпечення збереження бібліотечних фондів та іншого майна Бібліотеки, які є державною власністю, на всіх постах охорони черговий охорони здійснює перевірку: посвідчень працівників Бібліотеки, які допускаються до службових приміщень Бібліотеки; документів, які надають право доступу до службових приміщень представникам юридичних осіб; перевіряє наявність відповідних документів на внесення/винесення матеріальних цінностей з будівель Бібліотеки. Очікувана вартість предмета закупівлі для забезпечення функціонування 4 цілодобових постів охорони (35 040 люд./год.) складає 2088100,00 грн. (з ПДВ).
Лот 2 - Послуги моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації Відповідно до закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» Національна бібліотека України є провідним культурним, освітнім, науково-інформаційним державним закладом, що здійснює функції науково-дослідного, методичного та координаційного центру з питань бібліотекознавства, бібліографознавства, документознавства, бере участь у розробленні державної політики в галузі бібліотечної справи та її реалізації. Бібліотечний фонд Національної бібліотеки України є національним культурним надбанням Українського народу, невід'ємною складовою частиною культурної спадщини та перебуває під охороною держави. Для документів, що внесені або підлягають внесенню до Державного реєстру національного культурного надбання України, та документів, що є унікальними документами Національного архівного фонду України і зберігаються в бібліотеках, встановлюється особливий режим охорони, зберігання та використання. Доступ до документів та надання бібліотечних послуг користувачам бібліотек здійснюються з додержанням вимог щодо забезпечення охорони державної таємниці, забезпечення зберігання фондів бібліотек, а також відповідно до статутів (положень) бібліотек, правил користування бібліотеками. З метою забезпечення збереження бібліотечних фондів та іншого майна Бібліотеки, які є державною власністю та зберігаються за адресами: вул. Боричів узвіз, 13, пров.Леопольда Ященко, 4, здійснюється охорона майна шляхом спостереження за тривожною сигналізацією. Виконавець зобов’язується забезпечити обслуговування сигналізації на об’єкті, забезпечити негайне прибуття наряду охорони на об’єкт у разі спрацювання сигналізації та здійснення нарядом охорони відповідних дій, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, а в разі необхідності – припинення правопорушення або злочину на об’єкті. Очікувана вартість предмета закупівлі 39 000,00 грн. (з ПДВ)
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Лот 1- Послуги з охорони об’єктів Очікувана вартість в межах визначених бюджетних асигнувань. Лот 2 - Послуги моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації Очікувана вартість в межах визначених бюджетних асигнувань. Заступник генерального директора з матеріально-технічного та господарського забезпечення Володимир КОСТОМАХА
05.12.2025
Погоджено:
Головний бухгалтер Любов БАГНЮК
Начальник відділу договірної роботи і організації платних послуг Валентина ВОЛОБУЄВА
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||