Internet w kampanii wyborczej 2011 / [aut. raportu i badań: Dominik Batorski et al.] ; Inst. Spraw Publicznych. — Warszawa : Fundacja Instytut Spraw Publicznych, 2012. — 88 s. : tab., wykr.
Шифр зберігання А30642
Використання Інтернет-технологій у виборчих кампаніях. Інтернет у Польщі стає все доступнішим для громадян, тож не дивно, що під час виборчої кампанії він набуває все більшого значення як канал комунікації політиків з виборцями. Протягом тривалого часу Інститут громадських справ Польщі значну увагу приділяє вивченню виборчих кампаній в Інтернеті, одним з кроків є пропоноване дослідження. У процесі реалізації проекту було досліджено, яким чином використовувалися засоби Інтернету під час парламентських виборів 2011 р., при чому як кандидатами, так і виборцями.
Загалом, дослідження включає в себе результати аналізу контенту веб-сторінок та соціальних медіа, дослідження громадської думки, а також порівняльний аналіз обраних кандидатів з точки зору їх досвіду роботи в парламенті, статі або місця у виборчому списку.
Польською мовою