Неділя, 12 травня 2024

Новини і події

Графік роботи

Четверта п'ятниця
кожного місяця –
санітарний день
(бібліотека не обслуговує користувачів).

Зарубіжна україніка

Історія і політика

Культура

Мово- та літературознавство

Художня література

1/12

Smektała, Tymon.

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw / Tymon Smektała. — Wrocław : Astrum, 2005. — 147 s. : il.

Шифр зберігання А37140

 

У сучасній економічній реальності кризи трапляються як з великими, так і з малими компаніями, як з лідерами ринку, так і з компаніями, які ще борються за міцні позиції. Неоціненною підмогою в таких ситуаціях є одна з найцікавіших сфер сучасної економічної науки, що поєднує в собі елементи маркетингу, менеджменту, образотворчого мистецтва, соціології та психології - зв’язки з громадськістю (англ. Public Relations). Завдяки PR-діяльності організація може уникнути найнебезпечніших наслідків кризової ситуації: втрати репутації та позитивного іміджу в оточенні. Основні активи можна відпрацювати та відновити, тоді як нематеріальні активи, такі як репутація та імідж, важко відновити після їх втрати та довіри клієнтів і підрядників.

Польською мовою